måndag 9 februari 2009

Hem(sk)sidan

-Jag har en hemsida. Det är inte direkt unikt att ha.
-Den är ganska sunkig. Originellt? Näe.
-Den ligger på en gratis webbplats. Wow... öh? Not.
-Jag har glömt bort mina inloggningsuppgifter. Är det färgämnen i godis? På riktigt?!?

Bestämde mig häromdagen för att börja styra upp saker och ting. Överst på listan fanns hemsidan. Jag surfade in på stället där jag betalar för mitt domännamn för att beställa plats på deras webhotell. -I niid samm späjjs, jo noo. 49 kronor i månaden. Som hittat!
Resten var hur lätt somhelst att fixa med självbetjäningskundtjänsten. Om man inte har köpt domännamnet före 2007. Det har jag. Naturligtvis.
I så fall måste man flytta sitt domännamnsadministrerande till den nya kundtjänsten. Fyll bara i blanketten, så sköter det sig självt.
Nu har det skött sig självt i två veckor. Förutom det, så är det visst en tekniker som ska göra något också. Men han har mycket att stå i, just nu...
Jag har en hemsida.
Den är ganska sunkig.
Den ligger på en gratis webbplats.
Jag har glömt bort mina inloggningsuppgifter.




Inga kommentarer: